Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån med medsökande?

dom ringde upp mig fråga om jag ville ha lån jag bor i hyresrätt men man fick ha som mest 5 anmärkningar. så nej man behöver ingen säkerhet för deras privatlån.

Stämmer

Sökte på privatlån bluestep och då kommer man till en sida och där framgår det att man inte behöver ha säkerhet, men man får itne ah för många bet,anm etc etc.
Först så står det att man kan ansöka om upp till 50 tusen, men när man klickar på ansökan då framkommer det att man kan ansöka om upp till 150 tusen.

Jätte ränta, men man kan kanske bli av med alla sina dyra sms lån och lite annat så det kanske är värt detta.

Var söker du det lånet på deras hemsida?
Hittar bara med huset som säkerhet!

Sökte på.....

Hej

Jag googlade och skrev privatlån bluestep och då kom jag dit.

Det kom upp en sida och under den sidan så hittade jag privatlån bluestep

Se nedan

Privatlån | BlueStep

www.bluestep.se/privatlan.aspx

Vi kan även bevilja dig ett privatlån om du saknar fast anställning eller har betalningsanmärkningar. Det viktigaste för oss är att du har en stadigvarande inkomst ...

Detta var den sidan som kom upp när jag googlade på privatlån bluestep

Sen var det bara att gå vidare härifrån och då kom man till ansökan, som sagt på första sidan stod det något om upp till 50 tusen, men sen när man tryckte upp ansökan så kunde man söka upp till 150 tusen

Har ni sökt lån där?
Jag har en massa inkassofakturor jag skulle vilja bli av med, godkänner dom det?

Undrar oxå

Vill oxå lösa lån och inkassoskulder,undrar om det är max 50000 eller upp till 150000kr man kan söka,med betalningsanmärkningar /bluestep privatlån.Hoppas att om ngn sökt eller vet vill svara!Springfinance som oxå är en del av bluestep, vet jag att man bara kan söka 50000kr
med betalningsanmärkningar,annars upp till 300000kr utan.Jag tjänade dock för lite för att få låna där tyvärr!!

privatlån/bluestep

Vill oxå lösa lån och inkassoskulder,undrar om det är max 50000 eller upp till 150000kr man kan söka,med betalningsanmärkningar /bluestep privatlån.Hoppas att om ngn sökt eller vet vill svara!Springfinance som oxå är en del av bluestep, vet jag att man bara kan söka 50000kr
med betalningsanmärkningar,annars upp till 300000kr utan.Jag tjänade dock för lite för att få låna där tyvärr!!

Har mailat dem-det är endast upp till 50000kr med betalningsanmärkningar,och säkrast är att ringa dem för en ansökan.

Verkar vara svårt att få lån där
Jag har endast 2små anmärkningar och jag tjänar 360000 året
Fick avslag
Är det någon här som fått beviljat"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp