Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med många anmärkningar

Jag hoppas att ingen är så intresserad av problemkrediter att man lånar ut på de förutsättningarna

Finns det någonstans man kan lyckas få ett lån på 5000kr med 32 anmärkningar?
Vill inte vara otrevlig, men som du säger så har du 32 anmärkningar och Vill låna 5000? Om du nu skulle mot alla odds lyckas så kommer du garanterat ha 33 anmärkningar. Ska du inte bespara dig det?

Vill inte vara otrevlig, men som du säger så har du 32 anmärkningar och Vill låna 5000? Om du nu skulle mot alla odds lyckas så kommer du garanterat ha 33 anmärkningar. Ska du inte bespara dig det?

Det är väl ingen konkret skillnad på 32 eller 33 anmärkningar? Handlar det om att betala hyra så är det ju lätt värt det, om man mot förmodan får lånet.

Det är väl ingen konkret skillnad på 32 eller 33 anmärkningar? Handlar det om att betala hyra så är det ju lätt värt det, om man mot förmodan får lånet.
Har du gett upp "skitet" eftersom du säger att det spelar ingen roll? Jag dömmer inte dig, men håll med att livet hade varit bättre om du inte hade dessa anm? Har du funderat på skulds.?
Jag känner igen mig i dig, jag hade också skulder/anm. Upp över öronen( ca 1,5 milj)! Sen tog jag tag i livet, ansökte om ss och sen i somras skuldfri och jag kan lova dig, man sover bättre på nätterna!

Har du gett upp "skitet" eftersom du säger att det spelar ingen roll? Jag dömmer inte dig, men håll med att livet hade varit bättre om du inte hade dessa anm? Har du funderat på skulds.?
Jag känner igen mig i dig, jag hade också skulder/anm. Upp över öronen( ca 1,5 milj)! Sen tog jag tag i livet, ansökte om ss och sen i somras skuldfri och jag kan lova dig, man sover bättre på nätterna!

Jag författade inte tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp