Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med låg årsinkomst

Jag skulle behöva ett lån på ca 10 000-15 000 men på grund av dålig årsinkomst förra året (pluggade och hade CSN) är ju utbudet begränsat. Någon som har tips på vart man kan vända sig? gärna där ingen UC tas då jag i dagsläget har ett dåligt UC-score.

Jag skulle behöva ett lån på ca 10 000-15 000 men på grund av dålig årsinkomst förra året (pluggade och hade CSN) är ju utbudet begränsat. Någon som har tips på vart man kan vända sig? gärna där ingen UC tas då jag i dagsläget har ett dåligt UC-score.
du måste berätta score på bisnode och creditsafe isf

Tror att du måste ha upp till 180 tusen om du skall låna så mycket

Easycredit och Credigo fick jag enkelt som student. Inget att rekommendera dock :S Är därför jag är i den här skiten idag.. Men ja hoppas att det bara är engångsföreteelse för dig"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp