Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån med lägre uc

Hej.
mina förutsättningar är följande nu:
Lön 350,000:- (taxerat 220,000:)
Anmärkningar 5 stycken varav en utmätningsförsök alla löper ut i januari
FF 11 stycken
Lån 45,000:-
Uc betyg 6,9

behöver ett lån på 150,000:- är det möjligt att få erbjudande med ovanstående eller krävs det en medsökande?

Hej.
FF 11 stycken
Uc betyg 6,9

behöver ett lån på 150,000:- är det möjligt att få erbjudande med ovanstående eller krävs det en medsökande?
Låter väldigt svårt
Få lån på 150k med 5 anmärkningar. Dessutom
220k i årsinkomst är inte så högt tyvärr.

Hej.
FF 11 stycken
Uc betyg 6,9

Du kommer att få napp från remember med stor sannolikhet...

Du kommer att få napp från remember med stor sannolikhet...
Näää inte med 5 aktiva anmärkningar, står på deras sida också… onödigt att slösa en ff på remember

Att låna pengar med en tidigare betalningsanmärkning​

re:member erbjuder inte lån till dig med en nuvarande betalningsanmärkning. Däremot kan du bli beviljad ett lån om du haft en tidigare betalningsanmärkning, dock försämrar en betalningsanmärkning dina chanser att bli beviljad. Hur mycket sämre dina chanser du har är beroende på antal, grad och ålder på anmärkningarna.

re:member erjuder privatlån från 10 000 till 500 000 kronor utan säkerhet. Grundkraven för att bli beviljad ett lån är att du:

• Har fyllt 18 år
  • Har en fast årsinkomst på minst 120 000 kronor
  • Inte har några aktiva betalningsanmärkningar

Ja fick inte erbjudande med 0 anm 400 000 inkomst uc 10 så tror inte det

Näää inte med 5 aktiva anmärkningar, står på deras sida också… onödigt att slösa en ff på remember

Att låna pengar med en tidigare betalningsanmärkning​

re:member erbjuder inte lån till dig med en nuvarande betalningsanmärkning. Däremot kan du bli beviljad ett lån om du haft en tidigare betalningsanmärkning, dock försämrar en betalningsanmärkning dina chanser att bli beviljad. Hur mycket sämre dina chanser du har är beroende på antal, grad och ålder på anmärkningarna.

re:member erjuder privatlån från 10 000 till 500 000 kronor utan säkerhet. Grundkraven för att bli beviljad ett lån är att du:

• Har fyllt 18 år
  • Har en fast årsinkomst på minst 120 000 kronor
  • Inte har några aktiva betalningsanmärkningar
Det här stämmer inte... Fick lån från dom(via lendo) i januari månad. En anmärkning plus utmätnings försök plus historisk skuld saldo i 17 månader. Fick också beviljad ett kredit kort på 10k hos dom. Så 10ff eller 11 spelar ingen roll alls och det är värt försöket enligt mig. Blev beviljat 90k plus 10k kredit kort. Men vänta en månad till tills din inkomst uppdateras från skatteverket.

Senast ändrad:
Har blivit nekade av remember med 2 anmärkningar, 10% UC och 11FF så jag skulle vänta med att söka nu.
Tror Thorn möjligtvis skulle kunna ge dig något men inte 150 000.

Ja Remember är lite lotteri. Jag har också blivit nekad av dom när jag hade 1 bet anm och fåtal ff

Fick 300 med 3 anmärkningar så det stämmer inte. Dock lär du inte få med den låga inkomsten och 5 anmärkningar

Verkar som att Remember menar skuld hos kronofogden när dom skriver "aktiva betalningsanmärkningar" för jag vet att man absolut kan få till och med 500.000 av dom trots betalningsanmärkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp