- Meddelanden
- 18
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Min mamma har gått bort och mamma har hjälpt mig genom åren med tex ekonomi och krediter, jag har alltid betala räkningarna som kommer i mammas namn då det är mina skulder. Jag har även hjälpt mamma med mycket saker tex handling, städa med mera. Jag hann inte betala alla skulder innan mamma gick bort . Och nu ska det bli bouppteckning om ett tag, jag är den som är bouppgivare, då mina syskon inte bryr sig. Mina syskon har inte haft så stor kontakt med mamma som jag hade. Jag prata med mamma flera gånger om dagen. Mina syskon (har tre) vet inte om att mamma har hjälpt mig genom åren.
Jag har nu försökt få lån för att betala dom skulder som mamma har hjälpt mig med. Men får tyvärr inte låna pengar pga betalningsanmärkningar tex. Jag mår så fruktansvärt dåligt av detta och vet inte hur jag ska berätta för mina syskon . Dom jag prata med säger det din mamma gjorde innan hon gick bort har ingen med att göra. Men jag vet hur mina syskon fungerar tyvärr.
Jag vill verkligen betala det mamma hjälpte mig med, men hur ska jag kunna få ett lån? Jag vill göra rätt för mig.
Jag har nu försökt få lån för att betala dom skulder som mamma har hjälpt mig med. Men får tyvärr inte låna pengar pga betalningsanmärkningar tex. Jag mår så fruktansvärt dåligt av detta och vet inte hur jag ska berätta för mina syskon . Dom jag prata med säger det din mamma gjorde innan hon gick bort har ingen med att göra. Men jag vet hur mina syskon fungerar tyvärr.
Jag vill verkligen betala det mamma hjälpte mig med, men hur ska jag kunna få ett lån? Jag vill göra rätt för mig.