Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med betalningsanmärkningar

Jag är behov av att låna pengar, men har betalningsanmärkningar. Finns det någon som lånar ut trotts detta?

Finns vissa som kan låna ut om anmärkningen är över 6 månader gammal...cashbuddy, thorn, goodcash tror jag bla.

Jag satt i bilen på väg hem från jobbet igår kväll och funderade lite kring den här frågan och någon kanske kan ge mig ett bra svar.

Många, eller ja, de flesta lånar inte ut pengar till människor med betalningsanmärkningar, gör dom inte det för att det är en osäkerhet för dom eller för att finansinspektionen har sagt att låneföretag inte får låna ut till folk med betalningsanmärkningar? Jag menar det, säg att en person med en betalningsanmärkning vill låna 300k, vad säger att den här personen inte kommer att sköta betalningarna? Det finns många orsaker till varför man fått en betalningsanmärkning. Det behöver inte betyda att man skitit fullständigt i sina räkningar.

Jag satt i bilen på väg hem från jobbet igår kväll och funderade lite kring den här frågan och någon kanske kan ge mig ett bra svar.

Många, eller ja, de flesta lånar inte ut pengar till människor med betalningsanmärkningar, gör dom inte det för att det är en osäkerhet för dom eller för att finansinspektionen har sagt att låneföretag inte får låna ut till folk med betalningsanmärkningar? Jag menar det, säg att en person med en betalningsanmärkning vill låna 300k, vad säger att den här personen inte kommer att sköta betalningarna? Det finns många orsaker till varför man fått en betalningsanmärkning. Det behöver inte betyda att man skitit fullständigt i sina räkningar.
Sannolikhetslära.
Det är förknippat med en större risk att låna ut pengar till någon som har en betalningsanmärkning än någon som saknar densamma.

Sannolikhetslära.
Det är förknippat med en större risk att låna ut pengar till någon som har en betalningsanmärkning än någon som saknar densamma.

Ok, det handlar alltså inte om att "dom inte får" utan att dom inte vill?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp