Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån med betalningsanmärkning lösa inkasso

Hej.

Jag har haft problem tidigare med ekonomin & 5 lån gick till inkasso, anmärkning osv.

nu har jag varit skuldfri hos kronofogden i lite över 6 månader
1 anmärkning (1,5 år gammal)
Inga lån varken synliga eller osynliga
Inga krediter
230,000 i lön
20% i betyg (kreddy)

va tror ni om mina chanser att få ett lån på 300,000, detta ska användas till att betala inkasso skulderna då räntan är sinnessjukt hög & betalar 7000 i månaden totalt.

vilka sidor rekommenderas att söka på?

Dina chanser är troligen väldigt låga

Tyvärr tror jag det blir svårt med det höga betyget, samt anmärkningen.
Kanske möjligen något erbjudande, men troligen inte lägre månadskostnad än du har idag isåfall, min personliga gissning.

Du har för låg inkomst för att få ett blancolån på 300 000 gissar jag. Sedan underlättar det ju inte att du har en betalningsanmärkning och att du har haft skuldsaldo som syns än, men även utan dessa så är det mycket pengar att låna utan säkerhet.

Har du provat att göra upp med något inkassobolag? De brukar vara ganska medgörliga om man kan betala in större summor klumpvis.

Du har för låg inkomst för att få ett blancolån på 300 000 gissar jag. Sedan underlättar det ju inte att du har en betalningsanmärkning och att du har haft skuldsaldo som syns än, men även utan dessa så är det mycket pengar att låna utan säkerhet.

Har du provat att göra upp med något inkassobolag? De brukar vara ganska medgörliga om man kan betala in större summor klumpvis.

Ok, tack för svar. Kollade med balanzia för någon månad sedan & då sa dom att ja var tvungen att vänta 6 månader för skuldsaldo & står samma hos lendo med. Får maila & kollq imorgon, kanske man kan få på 200000 iaf vore ju bra

Ok, tack för svar. Kollade med balanzia för någon månad sedan & då sa dom att ja var tvungen att vänta 6 månader för skuldsaldo & står samma hos lendo med. Får maila & kollq imorgon, kanske man kan få på 200000 iaf vore ju bra

Tror tyvärr att det blir väldigt tufft att få 200000 också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp