Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med anmärkning 2025

Om tandvård kostar minst 15k så behöver man bara betala 15% resten täcks av försäkringskassan....

Då jag själv inte har sökt lån på många många år har jag lite glömt hur man gör. Eftersom det är tal om lägre belopp (och han ska betala tillbaka inom 1-2 månader) är det Lendo han går via menar du? För mig veterligen beviljar ingen av aktörerna på Lendo med anmärkning.

Eller finns det förmedlare för "mindre" lån med högre ränta som täcker in Lumify, Vivus och dylikt?
Finns absolut aktörer som beviljar på lendo, flertalet :) ansök där oavsett

Kommer ihåg när jag hade 1 el 2 anmärkningar förr bra inkomst ca 450 k uc risk 5% andra lån på uc ca 300k sökte jag då fick ja inga erbjudanden. Tror det är svårt med anmärkningar oavsett även om det är några som ska acceptera

Då jag själv inte har sökt lån på många många år har jag lite glömt hur man gör. Eftersom det är tal om lägre belopp (och han ska betala tillbaka inom 1-2 månader) är det Lendo han går via menar du? För mig veterligen beviljar ingen av aktörerna på Lendo med anmärkning.

Eller finns det förmedlare för "mindre" lån med högre ränta som täcker in Lumify, Vivus och dylikt?
Slösa inte en UC på lendo för några erbjudanden kommer han inte få. Testa sök hos tex, loanstep, vivus, brixo. Dom första två tar creditsafe och brixo tar bisnode. Räntan spelar ju mindre roll då han ska lösa de ganska omgående! Lycka till.

Det är min uppfattning också. Med anmärkning är du körd på lån över en aningen större summa.

Så frågan är kanske snarare vilka mindre/dyrare/oseriösa som beviljar med anmärkningar.

Enligt honom spelar räntan absolut ingen roll då det rör sig om så kort tid i sammanhanget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp