- Meddelanden
- 76
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 52
Om tandvård kostar minst 15k så behöver man bara betala 15% resten täcks av försäkringskassan....
Finns absolut aktörer som beviljar på lendo, flertaletDå jag själv inte har sökt lån på många många år har jag lite glömt hur man gör. Eftersom det är tal om lägre belopp (och han ska betala tillbaka inom 1-2 månader) är det Lendo han går via menar du? För mig veterligen beviljar ingen av aktörerna på Lendo med anmärkning.
Eller finns det förmedlare för "mindre" lån med högre ränta som täcker in Lumify, Vivus och dylikt?
ansök där oavsettSlösa inte en UC på lendo för några erbjudanden kommer han inte få. Testa sök hos tex, loanstep, vivus, brixo. Dom första två tar creditsafe och brixo tar bisnode. Räntan spelar ju mindre roll då han ska lösa de ganska omgående! Lycka till.Då jag själv inte har sökt lån på många många år har jag lite glömt hur man gör. Eftersom det är tal om lägre belopp (och han ska betala tillbaka inom 1-2 månader) är det Lendo han går via menar du? För mig veterligen beviljar ingen av aktörerna på Lendo med anmärkning.
Eller finns det förmedlare för "mindre" lån med högre ränta som täcker in Lumify, Vivus och dylikt?