Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med anmärkning 2025

Hej.
Fast anställd.
Förutsättning lön : Jag vet inte. Men han har cirka 28-30.000 i månaden.
Förutsättning förfrågningar : 0 på samtliga upplysningsföretag.
Skuld hos Kronofogden : Det har han inte
Anmärkningar : Han har 2 stycken - den ena går ut i juni. Den andra nästa år.
Skuld : Han har totalt 90 000 via Ikano

Finns det någon aktör som beviljar 15.000 + med ovan förutsättningar?

Om det är utav relevans så måste han göra något med tänderna jag vet inte vad.

Senast ändrad:
Ja det finns det förutsatt att skuldkvoten inte är brutal.

Så om han har 90k i lån enbart bör det gå bra ansöka via en förmedlare men räkna inte med en dröm ränta.

Då jag själv inte har sökt lån på många många år har jag lite glömt hur man gör. Eftersom det är tal om lägre belopp (och han ska betala tillbaka inom 1-2 månader) är det Lendo han går via menar du? För mig veterligen beviljar ingen av aktörerna på Lendo med anmärkning.

Eller finns det förmedlare för "mindre" lån med högre ränta som täcker in Lumify, Vivus och dylikt?

Så om han har 90k i lån enbart bör det gå bra ansöka via en förmedlare men räkna inte med en dröm ränta.
Kontakta en handläggare på Lendo och berätta dina förutsättningar så hjälper han dig därefter med vilket bolag som är bäst för dig, så tar ni det därifrån..

Kontakta en handläggare på Lendo och berätta dina förutsättningar så hjälper han dig därefter med vilket bolag som är bäst för dig, så tar ni det därifrån..

Det är inte jag som ska göra det dock.

14.4% i UC-risk hade han.

Hur kan hans risk score vara såå hög? Känns helt ologiskt om han varit ärlig?. Kolla med honom igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp