Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån i mitt namn, men utbetalning till kompis?

Kan du inte bara stå med som medlåntagare?
Oavsett vilket så verkar det som en otroligt dum idé om du är det minsta rädd om ditt förhållande. Känner man att man måste smyga med nåt brukar det betyda att man egentligen vet själv att det inte är okej...

Om det nu skulle finns ett sätt att göra det på är det en ganska dum idé att skriva ut det öppet här eftersom det då blir en slags manual till hur man tar lån i andras namn...

Om det nu skulle finns ett sätt att göra det på är det en ganska dum idé att skriva ut det öppet här eftersom det då blir en slags manual till hur man tar lån i andras namn...
hahahahahaha... kankse tips till admin att skapa ett forumkategori med den manualen... jag vill gärna veta hur man tar lån i andras namn hahahaha

(ni fattar att jag skojar hoppas jag, men det var så roligt det turnaround skrev så jag såg en Titel framför mig: Ta lån i andras namn!)
Förlåt om ngn tycker att det jag skrev är osmakligt!

hahahahahaha... kankse tips till admin att skapa ett forumkategori med den manualen... jag vill gärna veta hur man tar lån i andras namn hahahaha

(ni fattar att jag skojar hoppas jag, men det var så roligt det turnaround skrev så jag såg en Titel framför mig: Ta lån i andras namn!)
Förlåt om ngn tycker att det jag skrev är osmakligt!
Haha! Jag kan fylla på med hur man tar lån i sin mans då namn. (Har ju lite erfarenhet) ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp