Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån i 30 000 kr-klassen

Söker någon långivare som är hyfsat "lätt" och erbjuder lång återbetalningstid. Skaplig ränta är en bonus så klart. Min UC är bra, 2,3 nånting, men har ganska hög skuldsättning. Har använt sambla (för 1/2 år sedan) och Lendo tycker jag är sjukt jobbiga med alla telefonsamtal. Föredrar att lösa det mesta digitalt.
Tips?

Söker någon långivare som är hyfsat "lätt" och erbjuder lång återbetalningstid. Skaplig ränta är en bonus så klart. Min UC är bra, 2,3 nånting, men har ganska hög skuldsättning. Har använt sambla (för 1/2 år sedan) och Lendo tycker jag är sjukt jobbiga med alla telefonsamtal. Föredrar att lösa det mesta digitalt.
Tips?
Goodcash är rätt lätta och allt digitalt

Goodcash tar UC men själva lånet syns inte på UC. (Jag har ett aktivt lån där).

Tips?
Tack för svar. Blev remember via Zmarta..12% ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp