Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån hos Svea skuldsanering

Som rubriken lyder nån som fått lån där?
Hur fungerar det isåfall?
Är dom hårda i sin bedömning?
Såg att dom löser dåliga lån som sms lån och även om man har skuld hos kronofogden!

Svea skuldfinansering. Jag fick lån föra vändan jag var hos kronofogden(315000) 1 medlåntagare och min systers lägenhet som säkerhet. Min inkomst låg nog på 22-23k i månaden innan skatt. Dem sköter alla betalningar. Fick en ränta på 13% har förhandlat net den till 8.

Du får inte utelämna nått och dem vill ha fullmakt osv.

Svea skuldfinansering. Jag fick lån föra vändan jag var hos kronofogden(315000) 1 medlåntagare och min systers lägenhet som säkerhet. Min inkomst låg nog på 22-23k i månaden innan skatt. Dem sköter alla betalningar. Fick en ränta på 13% har förhandlat net den till 8.
Du får inte utelämna nått och dem vill ha fullmakt osv.
okej hur menar du? Ej utelämna några skulder?

Får bli sista utvägen sen är det nog bara att lämna in skiten!
Måste bli av med denna stress o alla 20 tal skulder hit o dit!
Provar dom sen släpper jag skiten om det inte går!!

Medsökande vid lån över 50.000:-. ALLA skulder måste anges. Låg handläggningstid och de tar hutlösa avgifter. Man ska nog undvika.

Medsökande vid lån över 50.000:-. ALLA skulder måste anges. Låg handläggningstid och de tar hutlösa avgifter. Man ska nog undvika.
Okej medsökande vid 50000kr ojdå!
Vet att det är lång handläggnings tid två månader ca

Skuldsanering är ännu längre runt 6 mån! Visst borde man undvika men att ha det så här som det är nu så kan det bara bli bättre!

Jag hade 315000 hos kronofogden jag fick lån på 315000 så blev inga avgifter alls när jag fick lånet. Hög ränta däremot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp