Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Nstart

Har dragit på mig dyra smålån och har för stunden för mpnfa uc förfrågningar och ska nu titta på min lånesituation med Nstart, men någon som har erfarenhet av Nstart och har ni då måsta samla alla skulder hos dem?

Har dragit på mig dyra smålån och har för stunden för mpnfa uc förfrågningar och ska nu titta på min lånesituation med Nstart, men någon som har erfarenhet av Nstart och har ni då måsta samla alla skulder hos dem?
Om du har spelat dem använder tink du kommer inte vara godkänd.

Nu hänger jag inte med? Har inte spelat utan blivit utsatt för bedrägeri
Aha ok då kanske du blir godkänd. Har någon tagit sms lån i ditt namn ? Du skrev att du dragit på dig dyra små lån .Hur kan då vara bedrägeri?

Jag har Nstart. Tycker dom är hemska! Dessutom kräver dom numera borgenär så bättre att be någon anhörig ta lån åt dig via en bättre bank då räntan blir lägre.

Aha ok då kanske du blir godkänd. Har någon tagit sms lån i ditt namn ? Du skrev att du dragit på dig dyra små lån .Hur kan då vara bedrägeri?
Blivit vilseledd att investera i krypto och förlorat pengarna. Ingen som tagit lån i mitt namn, men försökt..

har däremot dragit på mig några dyra lån pga bedrägerie
Jag har Nstart. Tycker dom är hemska! Dessutom kräver dom numera borgenär så bättre att be någon anhörig ta lån åt dig via en bättre bank då räntan blir lägre.
okej, tack för dina synpunkter. Kräver de medlåntagare eller borgenär så är det ändå kört för mig, har ingen som ställer upp

Senast ändrad:
Blivit vilseledd att investera i krypto och förlorat pengarna. Ingen som tagit lån i mitt namn, men försökt..

har däremot dragit på mig några dyra lån pga bedrägerie

okej, tack för dina synpunkter. Kräver de medlåntagare eller borgenär så är det ändå kört för mig, har ingen som ställer upp
Nej dem kräver inte ,jag blev godkänd men sen dem kollat mina transactions så blev inte godkänt.

Nej dem kräver inte ,jag blev godkänd men sen dem kollat mina transactions så blev inte godkänt.
Okej, men vad menar du med att du först blev godkänd och sedan nekad när de kollat dina transaktioner? Alltså vad du gjort för transaktioner påverkade?

Okej, men vad menar du med att du först blev godkänd och sedan nekad när de kollat dina transaktioner? Alltså vad du gjort för transaktioner påverkade?
Tråkigt att höra med krypto scammen. Vill du berätta vad som hände? Så att vi kan varna andra om tillvägagångssättet...

Tråkigt att höra med krypto scammen. Vill du berätta vad som hände? Så att vi kan varna andra om tillvägagångssättet...
Jag sökte ett extrajobb via facebook i augustimånad och blev därefter kontaktad via sms och fick frågan om jag fortsatt var intresserad och att då skulle en person höra av sig och bli min mentor. Kommunikationen har skett via Whatsapp. Det hela gällde att hjälpa till med ordrar via en hemsida och under tiden näe man gjorde uppgifter kom olika bonusuppgifter som skulle genomföras och med det innebqr det att även kontobalansen behövde korrigeras med att man behövde ladda sitt konto med kryptovaluta för att i slutändan kunna plocka ut sina pengar. Vilket visade sig inte vara fallet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp