Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos mäklare eller befintlig långivare?

I had 354000 revenue last year, 2018 I had 123000. I have it
credit card 40000/27000

credway 30000/28000

loan 60000 with really high interest.

15,000 I paid in interest last year

I have 5ff, 2 expire on April 25 and rest for a few months. One is from Qasa.

After UC updated the income, my score increased from 495 to 535 but it is still less good. The risk decreased from 13% to 6%.

I do not understand why is still so bad.

I want to collect my loans and take extra money. Total 300000.

Is it better to do it with brokers like Advisa and Lendo or to go with consumer credit because I have loans for a year already with them and they called to ask me if I want to collect loans.

Which one to choose

Du har 6% i betyg hos UC nu?
Vad är Qasa för något?

Anledningen till ditt relativt höga betyg har nog mycket med credway att göra. Får du ner den till låg utnyttjande grad kan du nog räkna med en risk under 2% som sedermera blir under 1% när du blir av med 3 FF.

Anledningen till ditt relativt höga betyg har nog mycket med credway att göra. Får du ner den till låg utnyttjande grad kan du nog räkna med en risk under 2% som sedermera blir under 1% när du blir av med 3 FF.

Tack! Vad sägs om min fråga, vilken långivare att välja?

Vad är consumer credit?

Vi är i väldigt liknande situationer. Jag hade 6,33% ("Mindre Bra") med 5ff för ca två veckor sedan. Två ff försvann, betyget ligger nu på 3.79% ("Bra"). Vänta ut dina ff, det kan göra STOR skillnad! Speciellt när du bara har 5.

Jag hoppas att du får ett liknande resultat den 25:e april. Jag har också Credway faktiskt (min enda kontokredit), ska sänka utnyttjandegraden en bra bit under 50% nu (29.9k/30k utnyttjat för tillfället), vilket jag även råder dig att göra om du har möjlighet. Vi får se vad mitt betyg landar på i mitten av maj. Då kommer även Qliro (avbetalning) på 5k att försvinna, samt ännu en ff.

Lycka till! :folded:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp