Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Leasy och Thorn samtidigt?

Avslag

Ja, tyvärr det gick inte på båda. Har hos Thorn kvar 11000 kr, sökte imorse hos leasy, fick svar nyss, avslag.

avslag

samma här. Har ett thorn lån där jag betalat ca hälften och jag har inga bet.anmärkningar eller pågående ärenden hos KF, hyfsad inkomst (250tusen/år), men blev nekad så jag är HELT övertygad om att det inte går att få lån på båda ställen!

samma här. Har ett thorn lån där jag betalat ca hälften och jag har inga bet.anmärkningar eller pågående ärenden hos KF, hyfsad inkomst (250tusen/år), men blev nekad så jag är HELT övertygad om att det inte går att få lån på båda ställen!

Gick i varje fall för runt 2 år sedan att ha lån på båda ställena.

Fick detta via mail nyss:

mycket dåligt de skriver att man kan få lån hos båda det är inte sant- Jag ringde och frågade och fick då till svar att de inte kunde bevilja lån om man har ett hos thorn- Aldrig missat på lånet inga bet. anmärkningar så de utger falsk reklam fy

En aning konstigt för det finns ju dom som fått på båda. Kan vara nya regler kanske?

Lån hos thorn

Är det någon som vet om thorn kör med samma köptvång som leasy för att få ett lån.

Har själv lån på leasy, men som sagt då var man också tvungen att köpa en anna pryl för att få lånet.
händer samma sak när man säker på Thorn? någon som vet?
Tänkte annars tipsa en kompis om Thorn, men som sagt det är ju ingen ide om man tvingas köpa något också.

Köptvång

Roligt att du tar upp det, så vitt jag vet och har blivit informerad här och av Thorn själva(i efterhand) får dom inte tvinga folk att köpa en produkt för att bevilja ett lån. Men då jag ansökte om ett lån hos Thorn vart jag tvingad att köpa en produkt(ej billiga saker som tillbehör och microvågsungar) samtidigt eller bli nekad kontantlånet. Skamligt att dom fortsätter med denna förnderande säljstrategi!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp