Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Forex, hur är de?

Min erfarenhet av Forex är så där.

Även om de inte önskar komplettering via Lendo/Advisa så vill de ha det efteråt. Frågade dem och tydligen tar de det på alla nu (säger dem). De önskade både lönespecifikationer och arbetsgivarintyg samt de skulle kolla upp intyget genom att ringa arbetsgivaren.

Hade lån från dem tidigare och den gången (2 år sedan ungefär) var det inga konstigheter, eventuellt ett telefonsamtal kommer inte riktigt ihåg. Skulle samla nytt nu och då ville de ha kompletteringar. De ville inte heller baka ihop de två lånen till ett.

Trist för de har rak amortering och ofta bra ränta.

Har funkat bra i övrigt.

Men vad jobbigt. Det har inte stått något alls i mailet jag fick från dem om kompletteringar men å andra sidan har pengarna heller inte kommit in än... får ta och ringa dem idag

I mailet står det ”din ansökan om lån är nu beviljad”

Har en kompis som lånade för 2 veckor sedan, tog 5 arbetsdagar så var pengarna på kontot.

inga kompletteringar. Endast ett samtal där de frågar vad pengarna ska användas till, det var allt tydligen.

Jag ringde precis och pengarna är utbetalda idag =) Lär ju komma in imorgon. Så inga frågor eller kompletteringar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp