Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån hos Forex, hur är de?

Gjort en ansökan via Lendo och hittills är det Forex som har lägst ränta hos de som beviljar hela beloppet. Har bara ett vagt minne av att folk här inne tycker att de är skit att ah att göra med? På vilket sätt? Brukar de höja räntan ofta?
Föredrar också lån med rak amortering, vilket de är en av få aktörer att erbjuda.

Det rör sig om 375 tkr med 5,76% i ränta på 10 år.
Vi är två på lånet, inga betalningsanmärkningar.

Valde ni forex? Har själv fått de som förslag på hela beloppet och 5.83%.

Ja det blir dom, nu måste vi signera allt med bank id och så. Svårt på mobilen, det är inget bra gränssnitt så vi gör det ikväll :)

Jag har forex och jag har aldrig upplevt några problem alls.

Lycka till!

Nu är allt signat. Det stod inget om lösenkrav så får se om de betalar ut och vi får lösa själv eller som de vill att vi skickar in till dem...

Dom är tydligen inte spanarna med utbetalning har jag läst nu.

Jag valde remember istället. Läst att det är för mycket krångel med forex. Men det ska nog gå bra om du signat :)

Min erfarenhet av Forex är så där.

Även om de inte önskar komplettering via Lendo/Advisa så vill de ha det efteråt. Frågade dem och tydligen tar de det på alla nu (säger dem). De önskade både lönespecifikationer och arbetsgivarintyg samt de skulle kolla upp intyget genom att ringa arbetsgivaren.

Hade lån från dem tidigare och den gången (2 år sedan ungefär) var det inga konstigheter, eventuellt ett telefonsamtal kommer inte riktigt ihåg. Skulle samla nytt nu och då ville de ha kompletteringar. De ville inte heller baka ihop de två lånen till ett.

Trist för de har rak amortering och ofta bra ränta.

Har funkat bra i övrigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp