Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån, högt uc-betyg och anmärkning...

Hej mitt uc risk har gått ned till 11,9. Jag har dock 31 FF och 1 anmärkning som försvinner i december vet ni något lån för mig?
Jag har sökt 25000 hos cashbudyd 3 gånger den här veckan men jag får aldrig hjälp!!
Thorn ringer mig varje dag och frågar mig om betalning och jag orkar inte mer jag blir pressad av dom varje dag HELA TIDEN!!!
måste låna 100000 och betala till thorn så jag slipper dom för dom är så pressande

Hej mitt uc risk har gått ned till 11,9. Jag har dock 31 FF och 1 anmärkning som försvinner i december vet ni något lån för mig?
Jag har sökt 25000 hos cashbudyd 3 gånger den här veckan men jag får aldrig hjälp!!
Thorn ringer mig varje dag och frågar mig om betalning och jag orkar inte mer jag blir pressad av dom varje dag HELA TIDEN!!!
måste låna 100000 och betala till thorn så jag slipper dom för dom är så pressande
Nu har du frågat på väldigt många ställen här på forumet vart du kan få lån.
Du har även fått väldigt många bra svar, men jag svarar igen.

Du har på tok för mycket förfrågningar. Du måste vänta ut dessa, speciellt när du gör nya kreditupplysningar hela tiden. 3 st på en vecka kommer förstöra ditt betyg ännu mer.
Det är bättre du säger som det är till thorn och kanske ber om en lägre månadskostnad eller så.

Spärra numret till Thorn. Man kan spärra ett visst nummer på alla nyare telefoner.

Inte för att vara sån men om du inte får av cashbuddy på första försöket är det väldigt dumt att söka 2 gånger till för dem kommer inte ändra sig och du gör det bara värre för dig själv.
Du måste vänta ut typ 20 FF förmodligen innan det blir aktuellt nu.
Pratat med thorn? hade dem förr dem var ganska lätta att ha och göra med

Det hjälper inte att starta fler trådar om samma sak.
Det är nog så att ingen tänker låna ut något till dig, då får du helt enkelt bara acceptera det.

Väldigt underligt. Jag har inte startat denna tråd? Har admin varit och gjort en tråd i mitt namn och lagt in mina uc och ff? Jag har inte sökt lån hos varken cashbuddy eller thorn?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp