Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån fast jag har betalningsanmärkning

Hej!

Har gått igenom tråden och har inte hittat så mkt. Jag har skuld på kronofogden som ligger runt 30.000 (jävla studiemedel) men idag har jag ett fast arbete och årsinkomst runt 200 000. Kronfogden har inte hört av sig så jag betalar inte av det än så länge.

Någon som kan ge tips om nya snabblån som är "snäll"? Tomt i kassan den här månaden å behöver köpa mat :p

Tror det är svårt/omöjligt då du har "skuldsaldo". Annars , meddelandelån , axcept , nätlån. Finns flera som accepterar anmärkning.

många kan acceptera anmärkningar men inte skuldsaldo.

jag rekomenderar dig försöka bli av med skulden hos kf.det du kan göra nu när du fått jobb.hör av dig till csn om det är de.att du vill göra en avb mot att de drar tillbaka ärendet från fogden.hellre betala till dom än kf.
skulder hos kf tickar jäkligt mycket ränta.så om skulden var 30000 när den åkte till dom så kommer den garanterat inte va det efter några månader.
jag har själv med kf att göra och utmätning.och jag har inte blivit beviljad något smslån pga skuldsaldot.men det kan vara olika,kan också ha att göra med hur stort skuldsaldot är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp