Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån för att slå ihop skulder.

Finns det någonstans någon långivare som verkligen menar vad dom går ut med i annonser osv ang att slå ihop lån för att få en bättre ekonomi?
Det som syns på min uc är 10 förfrågningar, 2 krediter på totalt 9000:- men sen har jag tyvärr 3 misskött kredit anmärkningar. Är på ett och samma lån men pga det var uppdelat så gav dom mig 3 olika :-/
2 försvinner till sommaren och 1 ligger konstigt nog kvar 1 år till.
Provat med blustep men där gick det absolut inte pga misskött kredit fick jag till slut reda på efter jag ringt och frågat varför.

Är det så att misskött kredit är värre än anmärkning och skuldsaldo hos fogden?

Vart ska man vända sig för att få hjälp med ett lån att slå ihop allt med så man kan bli fri från all skit nångång? Som det är nu så ökar nästan allt bara då avgifter och räntor osv.

Finns det någonstans någon långivare som verkligen menar vad dom går ut med i annonser osv ang att slå ihop lån för att få en bättre ekonomi?
Det som syns på min uc är 10 förfrågningar, 2 krediter på totalt 9000:- men sen har jag tyvärr 3 misskött kredit anmärkningar. Är på ett och samma lån men pga det var uppdelat så gav dom mig 3 olika :-/
2 försvinner till sommaren och 1 ligger konstigt nog kvar 1 år till.
Provat med blustep men där gick det absolut inte pga misskött kredit fick jag till slut reda på efter jag ringt och frågat varför.

Är det så att misskött kredit är värre än anmärkning och skuldsaldo hos fogden?

Vart ska man vända sig för att få hjälp med ett lån att slå ihop allt med så man kan bli fri från all skit nångång? Som det är nu så ökar nästan allt bara då avgifter och räntor osv.

Min erfarenhet är att du tyvärr inte kommer att få något samlingslån p g a dina anmärkningar. Möjligen ökar dina chanser om du har en medsökande eller någon som kan gå i borgen.

Hur vet man om man har anmärkning på missköt kredit?

Misskött kredit:
Misskött kredit inrapporteras till UC då krediten i sin helhet är förfallen och förfallodagen har passerats utan att skulden har slutreglerats.

man får även brev hem med info om misskött kredit av lånegivaren.
misskött kredit är ILLA.värre än anm.misskött kredit betyder att man helt enkelt har struntat i betala flera ggr.grovt eftersatt betalning.

så tyvärr kommer du inte kunna få lån sålänge din anm om misskött kredit ligger kvar.

dom måste väl skicka påminnelse först mm innan dem inrapporterar till UC eller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp