Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån eller samlingslån på 600 000 kr

1. Skaffa extrajobb,
2. Pumpa in allt du tjänar från extrainkomsten på det minsta lånet varje månad
3. Kämpa hela 2021
4. Med lite jävlaranamma är du nere på 450k i lån
5. Sök samlingslån efter deklarationen 2021 (du har då bättre lön och mindre lån, vilket ökar dina chanser avsevärt).

1. Skaffa extrajobb,
3. Kämpa hela 2021
5. Sök samlingslån efter deklarationen 2021 (du har då bättre lön och mindre lån, vilket ökar dina chanser avsevärt).
Och glöm inte att du kan jämka skatten!

att släppa alla skulder? kan du förklara det?

Jag syftar på att släppa skulderna till Kronofogden och antingen ansöka om skuldsanering eller betala av skulderna genom löneutmätning. Detta ska dock ses som absolut sista utvägen om inga andra alternativ finns. Fördelen med båda alternativen är att du är garanterad att behålla ett belopp varje månad, s.k förbehållsbelopp. Nackdelen är att med löneutmätning kommer det ta årtionden att betala bort dina skulder med nuvarande lönenivå. Med skuldsanering är du ”fri” efter 5 år.

att släppa alla skulder? kan du förklara det?

1. Skaffa extrajobb,
3. Kämpa hela 2021

Bra tips som fan.

@Neoz jag skulle råda dig till att inte släppa. Detta kan göra att du med lite otur får sitta med skenande skulder hos kronofogden under många år framöver. Du kan vara skuldfri på under 5 år om du ger dig fan på det! Du fixar det.

Jag håller givetvis med signaturen Anders.D. Med lite jävlar anamma kan du klara det, men det finns ingen enkel väg ut. Det kommer krävas disciplin och tålamod. Mitt råd om att släppa allt ska ses som den ABSOLUT sista utvägen. Du klarar det! Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp