Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån efter utmätning

Hej, jag undrar ifall det är någon här inne som lyckats få ett lån 6 månader efter utmätning är färdig?

Historiken för mig ser otroligt taskig ut med cirka 25 betalningsanmärkningar samt utmätningen som blev färdig i januari 2024, och har inga nya betalningsanmärkningar eller liknande efter det.

Nuvarande sits:
Inkomst cirka 800.000kr per år och är fast anställd med endast hyra på 4700 samt bil 470kr/månad som fasta utgifter i dagens läge.

Behöver ett lån på 25.000kr för en väldigt oförutsägbar utgift.

Någon som har tips till vart jag kan vända mig?

Mvh

Det blir svårt med de som tar Uc så kanske du kan försöka med de som tar Creditsafe som upplyssning. Du hittar de på nätet

Det är väl typ ingen som godtar fler än 10 anmärkningar? Du får kanske vänta ut så du får bort ett gäng.

Hej, jag undrar ifall det är någon här inne som lyckats få ett lån 6 månader efter utmätning är färdig?

Historiken för mig ser otroligt taskig ut med cirka 25 betalningsanmärkningar samt utmätningen som blev färdig i januari 2024, och har inga nya betalningsanmärkningar eller liknande efter det.

Nuvarande sits:
Inkomst cirka 800.000kr per år och är fast anställd med endast hyra på 4700 samt bil 470kr/månad som fasta utgifter i dagens läge.

Behöver ett lån på 25.000kr för en väldigt oförutsägbar utgift.

Någon som har tips till vart jag kan vända mig?

Mvh
Det borde du väl få över på lönen denna månaden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp