Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån efter utmätning

Hej, har haft utmätning på min lön som i förra veckan blev färdig. Har inga skulder kvar alls förutom bolån som är på cirka 25% av det totala värdet på huset. Men har 4 anmärkningar kvar varav 2 st går ut i November. Sen har jag ju även haft utmätning i 8 månader. Vilket jag förstått är värre än anmärkningarna?

Är det helt kört att få ett 5-10000kr lån tack vare denna?

Hej, har haft utmätning på min lön som i förra veckan blev färdig. Har inga skulder kvar alls förutom bolån som är på cirka 25% av det totala värdet på huset. Men har 4 anmärkningar kvar varav 2 st går ut i November. Sen har jag ju även haft utmätning i 8 månader. Vilket jag förstått är värre än anmärkningarna?

Är det helt kört att få ett 5-10000kr lån tack vare denna?

Du ska alltså låna när du redan varit i skiten?
Bra tänk. :'D

Nillan,

Ja men vad har det med saken att göra om jag tänker bra eller inte? Jag undrade inte om folk är ok med att jag skulle behöva låna igen eller inte, utan min frågeställning var om det är möjligt eller ej.

Men tack för din oro.

Nillan,

Ja men vad har det med saken att göra om jag tänker bra eller inte? Jag undrade inte om folk är ok med att jag skulle behöva låna igen eller inte, utan min frågeställning var om det är möjligt eller ej.

Men tack för din oro.
Det borde du säkert kunna få ett sms lån kan jag tänka mig , hade du stor skuld som utmätning om man får fråga ? Tog dom mycket ?

Totalt har de via skuldsanering tagit lite drygt 60000kr under 8 månaders tid. Sista anmärkningen enligt bisnode / creditsafe är 8 månader gammal. Där har jag noll i skuldsaldo.

Anmärkning för utmätning finns kvar i tre år och räknas som den allvarligaste anmärkningen och jag tror inte att man får lån med en sån anmärkning, kan dock ha fel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp