Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån efter skuldsanering.

Det kan kanske anses vara ”för rent/för vitt” oxå, vilket kan göra bankerna misstänksamma eller ?!

Det kan kanske anses vara ”för rent/för vitt” oxå, vilket kan göra bankerna misstänksamma eller ?!
Jag fick kredit igen på banken som jag har som har haft ett ärende i skuldsaneringen.
Absolut så var dom lite tillbaka dragna och så men dom gav mig en chans då dom kan lätt kolla transaktioner osv att jag har det ordnat idag. Var endast en väldigt liten kredit för betyget skull för framtida husköp.

vet dock inte hur det skulle gå om man tex söker hos låneförmedlare hur det ses på isåfall.

Det varierar helt enkelt från aktör till aktör. Hos vissa är man bränd betydligt längre pga avskriven fordran.

Här sitter jag och tänker att jag aldrig ska ta ett lån igen när min sanering är över, sen finns det folk som direkt ska plocka ut en lyxbil för att man förtjänar det, haha. King.

Jag har inga lån till kända storbanker som Nordea, SEB, handelsbanken, Swedbank. Mest lån till skitaktörer om mindre bra skitaktörer. Detta då storbankerna var svårflörtade när man var i lånekarusellen. Skönt för min del om jag i framtiden behöver bolån eller billån. Aldrig mer blancolån!

Jag har fått ett lånelöfte och nu i dagarna ett beviljat bolån. Tänkte väntat till nästa år egentligen men livets omständigheter gjorde att jag tog detta beslut tidigare.
Det är nu man ska köpa har jag en känsla av!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp