Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån efter inkasso

Har försökt 2 gånger hos Viaconto efter inkasso båda gånger avslag. De säger hela tiden återkom om några månader men det hjälper inte. hjultomten fick du låna igen hos Meddelandelån när det legat hos Intrum eller Gothia?

Varför vill man låna igen efter man har allt betalt över Inkasso. Det låter helt dumm ! Eller ?? Om man hinna inte betala tidigara , tro du att du fixa det nu ! Blir nöjd att dina SKULDER är borta !

Varför vill man låna igen efter man har allt betalt över Inkasso. Det låter helt dumm ! Eller ?? Om man hinna inte betala tidigara , tro du att du fixa det nu ! Blir nöjd att dina SKULDER är borta !

Det är dumt att låna igen, men många har helt enkelt inget val. Vi är många som är fast i lånekarusellen. De flesta skulle vara hjälpta av ett riktigt banklån med normal ränta för att ta sej ur det hela, tyvärr är det moment 22 i hela systemet, vi får helt enkelt inga vettiga lån, vilket gör att skuldbördan bara ökar.

Jag håller med föregående, klart att man är medveten om att det är dumt att låna om igen
men som sagt, när det inte finns några andra val !! Så gör man vad som krävs för att klara sej....och tro mej ,alla vi som är skuldsatta vill inget hellre än att få en andra chans med ett ett samlingslån som föregående skrev...men vi är inte välkomna hos "vanliga" banker ,därför överlever alla dessa dyra lån som vi lånar om igen !! Helt galet är det i detta samhälle vi lever i..!!! Kram alla !! Vi måste hålla modet uppe!

Vad gör man när man nästan inte har några långivare att låna av längre dvs man får avslag på avslag. Har haft fler på inkasso som jag betalat klart och några som fortfarande ligger hos inkasso. Har nu släppt Risicum/Okmoney och de jag har kvar som jag kan låna hos är Nanokredit, Nanoflex Smskredit och Easycredit. Eller ska jag börja om med de jag betalat av som jag kämpat månad efter månad med? Ge mig ett råd snälla fortsätta med de jag har kvar eller börja om med de jag återbetalat. Samlingslån går inte har provat flera gånger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp