Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån 50000, går det få lån med mindre bra scoring

Är i behov av ett lån på ca. 50.000:-

Har 22ff och "mindre bra" i UC score.
Årsinkomst 410.000:-
Underskott 50.000
Lån 280000:-

Är det värt att söka någonstans eller är det helkört?

/Ga

Kan meddela att jag sökte på Spring finance vilket blev avslag.

Sökte på bigbank blev beviljad 50000:- men en extrem ocker ränta!

Prova söka på 90.000:- hos Lendo och fick då ett erbjudande av collector på 70.000:- till en hyfsad bra ränta.

Återigen har lendo funkat kanon för mig hade massor av ff hos UC sist jag använde mig av lendo.

Tack för tipsen.

/GA

när du ansökte på lendo, skrev du i ansökan då att du ska lösa lån eller??

Skrev delvis i att jag skulle lösa andra krediter/lån.

Är dom hårda collector och vill lösa lånen åt mig när man fått skuldebrevet?

Undrar även om det är någon som vet om hur lång tid det tar att få hem skuldebrevet? Har gått två dagar nu men ingen brev än.

collector

För mej tog det ca 4 dgr innan skuldebrevet kom, och nej de hade inga krav på att lösa mina lån (trots att jag skrev det i ansökan på Lendo) Lånet betalas ut på en utbetalningsavi som du löser in på banken och där sätter in på ditt konto !

Behöver också låna

Jag skulle med behöva låna ca 50. Ska lösa gamla krediter med det.
MEN jag har 13 uc :( har 1 billån på ca 30k, bilen är värd mycket mer. Har en bostadsrätt värd runt 140 som är utan lån, tror ni jag kan lämna den som säkerhet för lånet? Vill helst låna av Nordea eller liknande. Eller är det ingen idé? I februari kommer jag ha 6 uc kvar men betalar så galet mkt på krediterna att jag helst vill bli av med dem omgående.

Har förra året låg inkomst (pluggat) men i år landar det på ca 240 (vilket iofs inte heller är mkt men mer än förra). Är 23 år om det har ngn betydelse.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp