Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

lån 35.000kr utan uc, med schysta långivare?

Finns det något lån förutom credway på 35.000kr utan uc med återbetalning på minst tre år ? Och som är vättiga att ha och göra med utan direkta nackdelar. Försöker förbättra min uc nu till i sommar då lönen kommer höjas med 100%. Har ett kreditkort på 40.000kr varav 34.000kr utnyttjat som jag vill trolla bort tillfälligt och avsluta kortet. Vill inte råka ut för någon granskning utav mitt konto eller liknande vilket jag har förstått kan ske om de inte använder BankID

Nej ingen verifiering av bankkontot, bara skriver på avtalet med Bank-ID. Extrakosing vet ja ej hur fakturan kommer men antagligen samma som hos Slantar och där kommer den endast på mejl plus ett sorts meningslöst kvitto typ på att fakturan betalats el att pengarna skall dras från Slantar kontot som man betalat in på, men oxå den på mejl och man behöver inte göra nåt alls. Förutom räntan är dessa superbra!

Finns det något lån förutom credway på 35.000kr utan uc med återbetalning på minst tre år ? Och som är vättiga att ha och göra med utan direkta nackdelar. Försöker förbättra min uc nu till i sommar då lönen kommer höjas med 100%. Har ett kreditkort på 40.000kr varav 34.000kr utnyttjat som jag vill trolla bort tillfälligt och avsluta kortet. Vill inte råka ut för någon granskning utav mitt konto eller liknande vilket jag har förstått kan ske om de inte använder BankID

Har Credway höjt till 35k?
Trodde dom hade max 30k

Är dom samma långivare extra kosing o slantar hemsidan ser nästa lika ut om man fått nobben av slantar är det någon ide att söka extra kosing då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp