Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån 30 000 utan uc akut

Hej på er!
Nu är det så att det damp ner en del oväntade räkningar som måste lösas nu.

Vilken aktör är bäst utan uc?
Har 2:a på senaste bisnode upplysningen. Väldigt hög tror jag på creditsafe.

Jag har Fairlo (20.000) och Holm redan.

Tack på förhand.

Smspengar brukar vara enkelt att få ifrån.
Finns 2 nackdelar dock.
Dels så lär du max få 10 000 att starta med och kan höja när du betalat in 1-2 månader (osäker) kan ju fungera olika vilket innebär att du behöver ta minst 1 lån till.
Brukar dock vara ganska enkelt att höja sen, när man väl höjt en gång kan man nästan göra det direkt sen.
Har du 10 000 kostar det runt 750 i månaden tror jag och runt 1250-1300 om du exempelvis har 20.000.
Men är säker på att du får 10 000 därifrån iallafall.

Vill helst ha 30.000 kr från samma bolag. Någon mer som har någon idé ?

Smspengar brukar vara enkelt att få ifrån.
Finns 2 nackdelar dock.
Dels så lär du max få 10 000 att starta med och kan höja när du betalat in 1-2 månader (osäker) kan ju fungera olika vilket innebär att du behöver ta minst 1 lån till.
Brukar dock vara ganska enkelt att höja sen, när man väl höjt en gång kan man nästan göra det direkt sen.
Har du 10 000 kostar det runt 750 i månaden tror jag och runt 1250-1300 om du exempelvis har 20.000.
Men är säker på att du får 10 000 därifrån iallafall.
Läste du att jag fick beviljat 50.000 från remember idag och efter komplettering med 3 lönespec avslag . Fast jag hade ringt de innan och de sa att det inte kan bli avslag om man bifogar lönespec .

Förstår. Men tänker utefter dina förutsättningar med och en 2:a i bisnode och då du spärrat dig från ferratum kan det bli svårt att få från samma bolag tyvärr.

Läste du att jag fick beviljat 50.000 från remember idag och efter komplettering med 3 lönespec avslag . Fast jag hade ringt de innan och de sa att det inte kan bli avslag om man bifogar lönespec .
Va....gud nej shit!
Skriver till dig sen senare i våra privata meddelanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp