Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån 1000,- omöjligt att få.

Hej,

Jag tänkte kolla vart det är lättast att få låna 1000,- ? Jag behöver bara fram tills måndag den 25maj.

Har inga skulder hos kronofogden, Men jag har förlorat jobbet för ett par år sedan pga kraftig hälso ångest så kan inte jobba just nu.

Har forsökt alla jag kan tänka mig. GFMONEY, LUMIFY och alla dom där, men får nej i avslag pga för dålig "inkomst". UC är helt okej, men vill hellst inte ta en uc för 1000,-

Har inget som jag vill sälja eller kan sälja. Dom 1000,- ska användas för att betala mobil abbonemanget som jag har hos comviq. Den blev spärrad och med tanke på att jag har hälsoångest vill jag kunna ringa efter hjälp om det behövs.

50.000,- i året just nu. Pga min psykiska ohälsa. När jag va frisk ca 500.000,- i året.

Hej,

Jag tänkte kolla vart det är lättast att få låna 1000,- ? Jag behöver bara fram tills måndag den 25maj.

Har inga skulder hos kronofogden, Men jag har förlorat jobbet för ett par år sedan pga kraftig hälso ångest så kan inte jobba just nu.

Har forsökt alla jag kan tänka mig. GFMONEY, LUMIFY och alla dom där, men får nej i avslag pga för dålig "inkomst". UC är helt okej, men vill hellst inte ta en uc för 1000,-

Har inget som jag vill sälja eller kan sälja. Dom 1000,- ska användas för att betala mobil abbonemanget som jag har hos comviq. Den blev spärrad och med tanke på att jag har hälsoångest vill jag kunna ringa efter hjälp om det behövs.
Hur sen är du med comviq för att det ska spärras?

Har du testat "daypay"

Hur sen är du med comviq för att det ska spärras?

Har du testat "daypay"
23 dagar är jag för sen.
Trodde det skulle gå ihop, men gjorde tyvärr inte det denna månaden.
Tror jag provade daypay. Men tror det va dom som va tvungen att skicka ett verifierings sms till mig med en kod. Men då min abb är spärrad kan jag inte få smsset 😅

23 dagar är jag för sen.
Trodde det skulle gå ihop, men gjorde tyvärr inte det denna månaden.
Tror jag provade daypay. Men tror det va dom som va tvungen att skicka ett verifierings sms till mig med en kod. Men då min abb är spärrad kan jag inte få smsset ?
Juste, men Comviq brukar vara väldigt tillmötesgående. Chatta med dem och förklara att du kan betala den 25/5. De brukar öppna abonnemanget då.

Juste, men Comviq brukar vara väldigt tillmötesgående. Chatta med dem och förklara att du kan betala den 25/5. De brukar öppna abonnemanget då.
Har forsökt tyvärr. Dom kunde inte öppna utan att betala innan. Ny policy sa dom. Jag får väl kanske bara vänts tills måndag då

Har forsökt tyvärr. Dom kunde inte öppna utan att betala innan. Ny policy sa dom. Jag får väl kanske bara vänts tills måndag då
Är väl olika beroende på vem man pratar med. Men du kan ju annars be de skjuta fram betal datumet. Det har funkat för mig förut. På så sätt är inte fakturan försenad och de kan öppna det igen. Be de flytta fram med 4 dagar, det vill säga till 25/5

Är väl olika beroende på vem man pratar med. Men du kan ju annars be de skjuta fram betal datumet. Det har funkat för mig förut. På så sätt är inte fakturan försenad och de kan öppna det igen. Be de flytta fram med 4 dagar, det vill säga till 25/5
Dom sa nej att det va omöjligt. Enda sättet va att betala via swish då kunde dom öppna om 15minuter. Chattade med 2 olika handläggare. Men tack för hjälpen ändå!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp