Det måste jag tillägga Ang ferratum! För att slutlösa det lånet måste du göra en utlandsbetalning, så du är medveten om Det!
När jag slutlöste min skuld hos ferratum så betalade jag bara in beloppet som stod på fakturan som vanligt?
Det måste jag tillägga Ang ferratum! För att slutlösa det lånet måste du göra en utlandsbetalning, så du är medveten om Det!
När jag slutlöste min skuld hos ferratum så betalade jag bara in beloppet som stod på fakturan som vanligt?
Referens/meddelande till mottagaren står egentligen mitt Pers. Nr men det valde jag själv att ta bort, annars är det där mailet jag fick i sin helhet
Ah jag betalade bara totalsumman på fakturan sen stod det ett översaldo på hemsidan så mailade dom att jag ville spärra mitt konto efter inbetalningen och fick detta svar.
Kanske funkar att göra på båda sätten? För jag mailade aldrig om slutbetalning.
(Julian verkar jobba mkt)
Nu svaret:
Ditt konto är nu permanent spärrat, du kan fortfarande logga in men inga uttag kommer bli godkända.
Dina 122SEK är utbetalda.
Ha en bra dag.
Med vänliga hälsningar
Julian
Kundtjänst
Telefon: 020 12 30 30
kundtjanst@ferratumbank.se
Ferratum Bank p.l.c
3rd Floor BMW Building,
Rue D’Argens, Gzira, GZR 1368, Malta
www.ferratumbank.se
Tel: +46 20 20 21 21
Öppettider
Ja men det är en stor skillnad när det gäller ferratum, då kommer ju inte du kunna göra några mer uttag därifrån, därav så går det göra på dit sätt oxå, men för att slutbetala och ha tjänsten fortsatt så krävs utlands bet.