Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Låg inkomst men medelbetyg, var söker man?

Jag är smått (grov underdrift) desperat,
Det ser faktiskt ut som livet vänder snart, men just nu har jag en rätt stor brand att släcka. Så, var är bästa stället att söka? Utan uc såklart och helst typ 20 000 men I'll take what I can get i det här läget.

Var har ni sökt och fått?

Det finns ju i runda slängar 50 aktörer. Ifrån Ferratum till Lumify.
Vilka aktörer har du idag? Vad har du för Bisnodebetyg?

Jag kan inte se mitt bisnodebetyg men det borde ligga på medel, tror jag. Har medel på uc och scoringpoäng 48 på creditsafe.

Har både ferratum och lumify.

Finns det nåt sätt att se bisnodebetyg utan att behöva betala? Annars är kanske creditsafe att föredra

Vilka bolag har du idag? Finns som sagt 50 olika att välja mellan : https://www.lånforum.se/jamforelser/smalan/basta-sms-lan/
Lumify, Ferrarin, opr, credway
Tyvärr för många små skitlån som tagits i panik.

Jag försöker lösa den här krisen utan lån för när jag räknar på det så kommer det väl hålla ett tag men då det är så instabilt vågar jag inte riktigt. Jag får försöka fixa det på bästa vis utan lån.

Tack Terry för att du svarar, bara att du tog dig tiden är faktiskt guld värt när man ligger och våndas över det här vidriga kämpandet med ekonomin. Att någon tar sig tid ger en känsla av att man iallafall inte är ensam.

Du är en klippa :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp