Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lättast,behöver 100 000 kr ?

Och din UC score är hur låg då?

Känns ju inte alls som att det är Balanzia själva som försöker göra reklam för sig själva. o_O
Jag är säker på att Kiruna talar sanning...Själv har jag 18 anmärkningar,9 ff,...5,9% UC risk,7 tusen underskot (mejlade till dem mina förutsättningar) och undrade om vilken ränta skulle dem erbjuda mig?
Fick svar ungefär 13,75%...avvaktar tills mina förutsättningar blir ännu bättre!!!

Jag är säker på att Kiruna talar sanning...Själv har jag 18 anmärkningar,9 ff,...5,9% UC risk,7 tusen underskot (mejlade till dem mina förutsättningar) och undrade om vilken ränta skulle dem erbjuda mig?
Fick svar ungefär 13,75%...avvaktar tills mina förutsättningar blir ännu bättre!!!
Förlåt...att radiohuvudet talar sanning skulle stå!!!

Klart jag talar sanning! Har inget att vinna på att göra reklam för Balanzia. Jag är enbart otroligt lättad och glad och ville bara förmedla den känslan.

Fick för övrigt 16,75 % ränta. Inte jättebra men skillnaden jämfört mot Onea och andra skitlån jag dragit på mig är ändå enorm.

Hur som helst - lycka till ni där ute! :)

Hur gick det Trias? Fick du något svar?

Fick inte något svar på mejlet jag skickade, där jag förklarade varför mina anmärkningar uppkom och att dom "snart" (11 månader) försvinner.

Gjorde en ansökan efter det och blev nekad tyvärr. UC togs.

Hade verkligen behövt det här. Har ett lån som syns hos UC, resten är dyra avbetalningsplaner hos Inkasso.

Fick inte något svar på mejlet jag skickade, där jag förklarade varför mina anmärkningar uppkom och att dom "snart" (11 månader) försvinner.

Gjorde en ansökan efter det och blev nekad tyvärr. UC togs.

Hade verkligen behövt det här. Har ett lån som syns hos UC, resten är dyra avbetalningsplaner hos Inkasso.
Så tråkigt för dig :( Hoppas att allt löser sig iaf!

Hej igen!
Det tog 24 timmar för mig sen hade jag pengarna på kontot! Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt lättad jag är. Dom använder sig av autogiro och allt annat sköts via nätet så detta blev så smidigt som det kunde bli. Jag kan verkligen rekommendera dom. För mig kommer detta lån att göra en oerhörd skillnad gör min ekonomi och julen kommer kli underbar i år!
Lycka till alla ni andra!

Hej det här lät ju väldigt bra. kommer det något hem på posten?[/QUOT

Nej allt sköts via nätet. Jag hade gett upp hoppet om att få ett samlingslån, har försökt så många gånger. Trodde nästan inte det var sant när det gick igenom. Nu längtar jag till jag får betala räkningarna denna månad och få bort allt! En stor sten har släppt från mina axlar!

Jag fick ett reklamutskick från ett företag som kallar sig Balanzia igår. Dom påstod sig kunna låna ut upp till 200000 utan säkerhet. Jag brukar kasta alla sådana reklamutskick, men det här lät tämligen bra så jag tänkte. Äh jag provar! Jag har lån hos Onea, cash2you, cashbuddy, viacredit samt en massa småkrediter. Räknade ut att med ett samlingslån på 100000 så skulle jag kunna lösa allt. Skickade in ansökan och det stod att dom skulle återkomma med svar. Ca 15 min efter så får jag ett mail där dom ifrågasätter om mina lånekostnader, som jag uppgav var 4000:-, skulle vara kvar efter jag fått detta lån. Jag svarade att jag endast skulle ha deras månadskostnad om jag får lånet. Sen gick det ytterligare en kvart då fick jag mail att det var godkänt! Min scoring är 10,5% jag har tre anmärkningar som försvinner nästa år och 12 UC förfrågningar. Jag signerade låneavtalet med BankID och pengarna kommer in idag eller imorgon! Detta innebär att jag sänker min månadskostnad från 8000(!!) i månaden till 1608:- i månaden. Jag tog lånet på 10 år. Jag är så otroligt lättad! Detta kommer att göra stor skillnad för mig!
Mvh

Hoppas du kan betala det snabbare för annars ger du dem 193 tusen totalt tillbaka. Helt sjukt hur de utnyttjar folk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp