Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lättast,behöver 100 000 kr ?

Vart är de lättast å få lån om man behöver 100 000

Årsinkomst 183 000
9 UC.

Jag fick ett reklamutskick från ett företag som kallar sig Balanzia igår. Dom påstod sig kunna låna ut upp till 200000 utan säkerhet. Jag brukar kasta alla sådana reklamutskick, men det här lät tämligen bra så jag tänkte. Äh jag provar! Jag har lån hos Onea, cash2you, cashbuddy, viacredit samt en massa småkrediter. Räknade ut att med ett samlingslån på 100000 så skulle jag kunna lösa allt. Skickade in ansökan och det stod att dom skulle återkomma med svar. Ca 15 min efter så får jag ett mail där dom ifrågasätter om mina lånekostnader, som jag uppgav var 4000:-, skulle vara kvar efter jag fått detta lån. Jag svarade att jag endast skulle ha deras månadskostnad om jag får lånet. Sen gick det ytterligare en kvart då fick jag mail att det var godkänt! Min scoring är 10,5% jag har tre anmärkningar som försvinner nästa år och 12 UC förfrågningar. Jag signerade låneavtalet med BankID och pengarna kommer in idag eller imorgon! Detta innebär att jag sänker min månadskostnad från 8000(!!) i månaden till 1608:- i månaden. Jag tog lånet på 10 år. Jag är så otroligt lättad! Detta kommer att göra stor skillnad för mig!
Mvh

Jag mejlade Balanzia genast och väntar på svar. Hoppas dom kan hjälpa en skadad själ så att den får slippa Onea och några ytterligare dyra krediter.

balanzia finns hos lendo

Hej!
Jag fick lån hos Balanzia som någon nämde ovan. Mina förutsättningar var urusla på förhand med 10 bet anm och en hög med UC förfrågningar. Dock har jag fast inkomst sedan långt tillbaka. Hur som helst, det kommer göra en enorm skillnad för min ekonomi! Nu kan jag beta av dyra lån och krediter och spara ett antal tusenlappar per månad.
Med vänlig hälsning,
Radiohuvud

Hej!
Jag fick lån hos Balanzia som någon nämde ovan. Mina förutsättningar var urusla på förhand med 10 bet anm och en hög med UC förfrågningar. Dock har jag fast inkomst sedan långt tillbaka. Hur som helst, det kommer göra en enorm skillnad för min ekonomi! Nu kan jag beta av dyra lån och krediter och spara ett antal tusenlappar per månad.
Med vänlig hälsning,
Radiohuvud

Och din UC score är hur låg då?

Känns ju inte alls som att det är Balanzia själva som försöker göra reklam för sig själva. o_O

Kan garantera dig Kiruna att det inte är Balanzia själva som försöker göra reklam för sig. Jag ville bara dela med mig av min historia till andra.

Har 14,2 % i riskprognos. Trodde aldrig min låneansökan skulle gå igenom men otroligt glad att den gjorde det!

Radiohuvud

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp