Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lägenhet - Skuldsanering

Går det att få ett förstahandskontrakt med pågående skuldsanering?
Har man anmärkningen hela saneringens tid?

Finns det ens möjlighet att göra byte tex inom olika hyresvärdar om man har skuldsanering?

mvh

Går det att få ett förstahandskontrakt med pågående skuldsanering?
Har man anmärkningen hela saneringens tid?

Finns det ens möjlighet att göra byte tex inom olika hyresvärdar om man har skuldsanering?

mvh
Jag fick ett flertal lägenheter med förstahandskontrakt under min skuldsanering.

Anmärkningen försvinner dagen efter din skuldsanering är slut.
Man kan få förstahandskontrakt med skuldsanering men en del hyresvärdar vill ha deposition.

Jag har stått först i kön hos både Balder och Stena Fastigheter. Kommit så långt att jag ska skriva kontrakt men vid kreditupplysning har jag blivit nekad. Jag har skuldsanering.

Jag har stått först i kön hos både Balder och Stena Fastigheter. Kommit så långt att jag ska skriva kontrakt men vid kreditupplysning har jag blivit nekad. Jag har skuldsanering.
Tack!

Ska vänta tills jag får en förstahandskontrakt sedan släppa allt till kronan och eventuellt söka om sanering.

Jag fick ett flertal lägenheter med förstahandskontrakt under min skuldsanering.
Gick du någonsin upp i hyra? i så fall - gjorde du omprövning och fick igenom det?

Delvis betala mer på hyran åt dig själv och mindre på skuldsaneringen i betalplanen.

Jag har skuldsanering, har sökte lägenhet hos tre olika fastighetsägare men fått avslag pga att jag har skuldsanering. Hyran har varit snarlik den jag har idag…

Jag har fått förstahandskontrakt två gånger under skuldsaneringen .

jag var öppen med att jag har den och att belopp frigörs för hyra .

Bytte igår lägenhet - ifrån hyra på ca 12 000 till ca 17 000 - ingen UC tog, eller någon annan upplysning heller!

Flyttade inom samma förening.

Wohoooooo

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp