Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kvarskatt skuldsanering

Får du tillbaks på skatten behövs inte ompröva.Skillnad under inledande läggs det inn betalplanen .Jag fick betala 21000kr dvs skatteåterbäringen min betalplan men det var under samtal med skuldsanerings handläggare.Berättade att jag får tillbaka 21000kr och dessa lades inn .

Får du tillbaks på skatten behövs inte ompröva.Skillnad under inledande läggs det inn betalplanen .Jag fick betala 21000kr dvs skatteåterbäringen min betalplan men det var under samtal med skuldsanerings handläggare.Berättade att jag får tillbaka 21000kr och dessa lades inn .
Om det är på andra hållet, har sökt sanering kan ev få inledande i maj/juni och kommer få restskatt om jag räknat rätt 13-15000kr.

Flera på detta forum som fått restskatt med saneringen.Skulden kommer med betalplanen.Säkert någon stenkoll på detta men tror du får med kvarskatten betalplanen

Flera på detta forum som fått restskatt med saneringen.Skulden kommer med betalplanen.Säkert någon stenkoll på detta men tror du får med kvarskatten betalplanen

Jag fick 150K ca skatteverket kvarskatt i betalplanen.

Det fick inte jag. Fick ta min betalfria månad o betala in min restskatt då jag fick inlddande dec 2024

Restskatt ska väl vara betald senast september.Då hade du väl förmodligen underskott på skattekontot och den skulden innan inledande.Märkligt

Maken hade restskatt som kom med i betalplanen.

Detta blir mitt första år utan skatt på lån, vad ska man göra ifall man får högre summa kvarskatt från lön, om man får svårt att betala så att säga, förhoppningsvis inte men men..

Restskatt ska väl vara betald senast september.Då hade du väl förmodligen underskott på skattekontot och den skulden innan inledande.Märkligt
Jag fick inledande i dec 2024 när skattebeskedet kom i mars o jag hade kvarskatt fick jsg ta min betalfria månad och betala in den

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp