Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kvar med kraftigångest och spelskulder.

Om du skulle vända dig till motion. Så gör det inte för vikt och utseende utan för välmående och bli stark.
En god vän till mig, tjej på 30 år åkte in och ut för ätstörning osv. Hon vände sig till gym och motion för att komma på andra tankar. Idag tränar hon för fullt. Inte för att bli smal utan för att bli stark och få muskler. Sånt självförtroende hon har idag skulle jag vilja ha. Hon är som en ny människa.

Säger inte att det fungerar för alla. Men mitt sätt att fly vid ångest är en rolig pod och en promenad. Går och fnissar för mig själv och kommer hem som en ny person. Lämnar jag över till min hjärna när tankar börjar rulla så gräver jag mig djupare och djupare. Musik fungerar inte för mig, då kan man fortfarande tänka. Men när andra pratar i hörlurarna så ligger allt fokus på att lyssna och hjärnans egna satyg försvinner.
Håller tummarna att allt går bra. Be om hjälp. Folk som jobbar med det kommer inte döma dig.

Samma här, poddar is the shit. Lyssnar alltid på p3 dokumentär när jag har svårt att sova, däckar nästan direkt. De gångerna det inte funkar på grund av att jag har svårt att varva ner så tar jag ett litet piller. Men det är verkligen bara i nödfall. För utan sömn så blir man knäpp snabbt,

Samma här, poddar is the shit. Lyssnar alltid på p3 dokumentär när jag har svårt att sova, däckar nästan direkt. De gångerna det inte funkar på grund av att jag har svårt att varva ner så tar jag ett litet piller. Men det är verkligen bara i nödfall. För utan sömn så blir man knäpp snabbt,

Jag är faktiskt med i en P3-Dokumentär. Bara en sån sak ;)!

Om ni gillar poddar rekommenderar jag STARKT rättegångspodden.

Vill du berätta vilken? =). Rättegångspodden är också bra, men görs inte den tillsammans med lexbase? HATAR Lexbase

Jag är faktiskt med i en P3-Dokumentär. Bara en sån sak ;)!

Om ni gillar poddar rekommenderar jag STARKT rättegångspodden.

Vakna flera gånger under natten med ångest och har legat hela dagen i sängen.
Kan ju inte hålla på så här, inget som blir bättre.
Ringde och friskanmälde mig idag.
Lagom till mördarpass i helgen.

Jobba natt sen dag och kvällar extra gör mig knäpp..

Undra om man som nattarbetare har lättare att fastna i spel?
Har sett två st på mitt jobb som spelar på slottar mitt i natten på arbetstid.
Den ena vet jag har problem med spel , fast hon inte sagt ngt.

Blev lite nyfiken vilket avsnitt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp