Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kvällens Uppdrag Granskning...

Det som retar mig lite extra mycket är att Intrum säger att de inte skickar ut några påminnelser eftersom de inte är skyldiga att göra det. Men de skickar ut ett brev om att de överlämnat skulden till Kfm och då kunde de ju lika gärna skickat ut en påminnelse istället.

Det som retar mig lite extra mycket är att Intrum säger att de inte skickar ut några påminnelser eftersom de inte är skyldiga att göra det. Men de skickar ut ett brev om att de överlämnat skulden till Kfm och då kunde de ju lika gärna skickat ut en påminnelse istället.

Men de tjänar inte på att skicka ut en påminnelse, de tjänar på att skicka till Kfm. Ser ni något samband? De är väl inte skyldiga att skicka till kfm heller men gör det ändå.

Förstår inte hur kundtjänst Anna bara kunde lägga på när jag undrade vem är det i så fall som kan återkalla eftersom hon sa att de inte kunde återkalla. Klick klick bara.

Förstår heller inte hur det kan vara omöjligt att prata med någon annan på Intrum som har mer ledande position.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp