Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

"kunnig medlem", "V.I.P." betydelse?

Har försökt hitta information om detta, men utan att lyckas.
Är detta något som sätts automatiskt, utifrån antal inlägg. Eller sätts det av moderatorer utifrån innehåll i inlägg?

Finns det någon sida här som beskriver dessa olika?

Som jag har fattat det beror det på antal inlägg man skrivit inte innehållet.
Kommer inte ihåg närjag gick från kunnig medlem till V.I.P

En aning löjligt i mina ögon. Kan ju vara svammel och ändå anses medlemmen kunnig....

Medlemmar som skriver som du säger det svammel finns det inte många av här på forumet.
Om du var lite insatt i de olika ämnena här så skulle du se att här finns otroligt mycket kunskap och att vi gör allt för att hjälpa och stötta varandra.Här är vi inte för att svamla.

Medlemmar som skriver som du säger det svammel finns det inte många av här på forumet.
Om du var lite insatt i de olika ämnena här så skulle du se att här finns otroligt mycket kunskap och att vi gör allt för att hjälpa och stötta varandra.Här är vi inte för att svamla.

Åjo en och annan svamlar rejält. Ytterst viktigt att information som ges här på forumet är korrekt, och inte gissningar hit och dit.

Åjo en och annan svamlar rejält. Ytterst viktigt att information som ges här på forumet är korrekt, och inte gissningar hit och dit.

Visst finns det en och annan svamlare men de blir rättade av dem som vet, och det är inte bara en utan många här som har stora kunskaper om tex. Kronofogdeärenden och kan hänvisa till rätt instanser. Så jag vill bara säga att svamlare blir snart nedtagna på jorden av dem som vet.

Jag har fått så mycket hjälp här av alla de som har erfarenhet, är så himla tacksam! Skulle nog aldrig klara av det jag går igenom utan er, jag anser att de flesta är verkligen kunniga!

Såhär ser användartitlarna ut (baseras på antal inlägg):
Medlem 5
Aktiv medlem 15
Viktig medlem 30
Kunnig medlem 50
V.I.P 100

Dessa har varit likadana senaste åren, möjligen skulle de behövas ställas upp då växt mycket senaste året.

Som ni ser har vi experimenterat lite med likes, men det är få som använder systemet. Kom gärna med förslag på hur vi kan utveckla forumet.

Såhär ser användartitlarna ut (baseras på antal inlägg):
Medlem 5
Aktiv medlem 15
Viktig medlem 30
Kunnig medlem 50
V.I.P 100

Dessa har varit likadana senaste åren, möjligen skulle de behövas ställas upp då växt mycket senaste året.

Som ni ser har vi experimenterat lite med likes, men det är få som använder systemet. Kom gärna med förslag på hur vi kan utveckla forumet.
Men det måste finnas en nivå till?
V.I.P & LF entusiast

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp