Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden

Hur har du kommit fram till det?
Jag har ju sett i alla år på vilket sätt du svarar, och att många tycker du har en taskig attityd mm. Som jag tolkar det är du helt enkelt bara bokstavlig.

Får du frågan "kan du stänga fönstret" svara du ja eller nej, men det är inte alls säkert att du går och stänger fönstret även om du svarar ja.

För frågan var KAN du stänga fönstret och rent fysiskt borde du kunna det, i den frågan finns egentligen inte med nått om egentelig handling. Utan bara en fråga om kan eller inte.

Jag har ju sett i alla år på vilket sätt du svarar, och att många tycker du har en taskig attityd mm. Som jag tolkar det är du helt enkelt bara bokstavlig.

Får du frågan "kan du stänga fönstret" svara du ja eller nej, men det är inte alls säkert att du går och stänger fönstret även om du svarar ja.

För frågan var KAN du stänga fönstret och rent fysiskt borde du kunna det, i den frågan finns egentligen inte med nått om egentelig handling. Utan bara en fråga om kan eller inte.
Men det måste sägas att Lasseman hjälpt många här med sin kunskap och nytttiga informationer

Långt inlägg om fönster, är en ickefråga är typ vinter så det ska vara stängt

Men det måste sägas att Lasseman hjälpt många här med sin kunskap och nytttiga informationer
Ja jag säger inget annat.
Kunskap har han ju uppenbarligen.

Och jag kan ha helt fel i min uppfattning om Lasseman. Men det var min analys.

Ja jag säger inget annat.
Kunskap har han ju uppenbarligen.

Och jag kan ha helt fel i min uppfattning om Lasseman. Men det var min analys.
Lägg också märke till att han gärna påpekar små skriv- och stavfel hos andra, medan han själv skriver allt annat än klanderfritt.

Lägg också märke till att han gärna påpekar små skriv- och stavfel hos andra, medan han själv skriver allt annat än klanderfritt.
Jag. Har inga problem med ord poliser, det är lite kul att provocera de lite ibland och tänka på hur det svider i ögonen på dem när de läserdet du skrivit

Sär skrivning glömda punkter och komma tecken. Använda de och dem fel.

Den som är utan synd kan kasta första sten. Lite flexibilitet och tolerans skulle inte skada här.

Det betyder att ska du betala tex 10000 kr/ mån så ska du det oavsett om du behöver vabba några dagar, är sjuk själv, jobbar över eller behöver gå till tandläkaren. Endast om betalningsförmågan varaktig ändras ska du skicka in om en omprövning.
Tack för svar! Så jobbar jag över under sanering så får jag behålla det alltså

Tack för svar! Så jobbar jag över under sanering så får jag behålla det alltså
Ja, men om det blir stadigvarande en summa på mellan 4000-5000 eller mer över det du uppgett som inkomst bör du ansöka om omprövning. Så ingen av fodringsägarna gör det när de ser nästa års deklaration.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp