Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden, tid från delgivning tills dom gör utslag

Och jag har 2000 i reskassa till jobbet varje månad

Någon som vet på ett ungefär el kan räkna ut vad det kan bli i löneutmättning? Han ca 25800 efter skatt , jag har ca 18000 efter skatt sen 1573 underhåll som jag betalar men får oxå underhåll och barnbidrag för ett barn. 1573 och 1050 barnbidrag. Jag hat skuldsanering sen innanför har skickat till kronofogden om omprövning på min skuldsanering. Just nu betalar jag 1450kr. Har en hyra på 8833kr. Någon som vet på ungefär vad det kan bli i utmättning?

https://www1.kronofogden.se/wf/wf/login.do där kan du räkna ut löneutmätning.
Vad är det i dina inkomster som är fel som gör att skuldsaneringen ska ändras?

Ja jag blev ju sambo nu i feb så har skickat in en omprövning för jag blivit sambo.

Ja jag blev ju sambo nu i feb så har skickat in en omprövning för jag blivit sambo.

Ah ok, ja det är rätt, med tanke på de siffror du angivit så gissar jag att du kommer få betala lite mer i din skuldsanering, men med lite tur så tycker dom inte ändringen är stor nog så du klarar dig.

Jag har varit skuldsatt sen 94, en gång har de kommit hem, oanmälda, 2 dagar innan jag fick besked om att jag skulle få inledande, snacka otur. Så det är väl inte jättevanligt och bara om de har misstanke om att du äger nåt av värde, som tex en bil.

Någon som vet på ett ungefär el kan räkna ut vad det kan bli i löneutmättning? Han ca 25800 efter skatt , jag har ca 18000 efter skatt sen 1573 underhåll som jag betalar men får oxå underhåll och barnbidrag för ett barn. 1573 och 1050 barnbidrag. Jag hat skuldsanering sen innanför har skickat till kronofogden om omprövning på min skuldsanering. Just nu betalar jag 1450kr. Har en hyra på 8833kr. Någon som vet på ungefär vad det kan bli i utmättning?

Kolla kfm sida...där finns så du kan räkna ut ungefär vad man får behålla. Stämmer skapligt bra mot...jag fick behålla nån krona mindre än vad deras uträkning sa men obetydligt.

Ja den stämmer ganska bra OM man får ett fast utmätningsbelopp. Det kan ju också bli så att de drar allt över en viss summa.

Den vill fortfarande visa hur mycke du får behålla :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp