Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden pantbanken

Hej sitter under utmätning och insåg att jag har ett guldarmband hos pantbanken belånat till ca 5000 kr värt ca 8000kr. Hur stor risk tror ni det är att kronofogden utmäter det ? Skulle dom göra den ansträngningen för ca 3000kr ? Någon som har något bra svar ?

Se till att ta ut pengarna så fort de betalas ut.
KFM ringer inte runt till pantbanker för att kolla om du har saker hos dem.

Hoppas inte det var ett arv som jag väldigt gärna vill behålla. Aldrig tänkt att kronofogden kan mätta ut på pantbanken . Kommer inte ha råd att hämta ut det på några månader

@Lasseman
Hoppas inte det var ett arv som jag väldigt gärna vill behålla. Aldrig tänkt att kronofogden kan mätta ut på pantbanken . Kommer inte ha råd att hämta ut det på några månader
Hej sitter under utmätning och insåg att jag har ett guldarmband hos pantbanken belånat till ca 5000 kr värt ca 8000kr. Hur stor risk tror ni det är att kronofogden utmäter det ? Skulle dom göra den ansträngningen för ca 3000kr ? Någon som har något bra svar ?
@Lasseman

Fast om man har det på pantbanken och fullbelånat hur ska det då kunna utmätas ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp