Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden på besök

Att det är ostädat gör absolut inget
Jag har normalt väldigt städat hemma, men ibland blir det stökigt då man inte hunnit med. Skulle få stor ångest om det plingade på dörren i ett sånt läge, haha :p

Trevligt då låter det som om det inte finns något att plocka hos mig. Men intr för att vara otrevlig men måste man ha dom sittandes hemma och pratandes har lite fobi så att säga. Kan dom bara komma kika runt och gå

Jag har normalt väldigt städat hemma, men ibland blir det stökigt då man inte hunnit med. Skulle få stor ångest om det plingade på dörren i ett sånt läge, haha :p

Så länge man inte behöver skyddskläder är jag nöjd

Trevligt då låter det som om det inte finns något att plocka hos mig. Men intr för att vara otrevlig men måste man ha dom sittandes hemma och pratandes har lite fobi så att säga. Kan dom bara komma kika runt och gå

Du kan ju säga att du inte är pratsugen... jag skulle då hoppa den delen då om det inte är rent nödvändiga frågor om egendomen man har

Lasse man kommer ni helger med?

Utmäter dom möbler me? Typ vitrinskåp värde 2000 .. Soffa värde ca 3000??

Lasse man kommer ni helger med?

Det kan jag inte tänka mig om man är "vanlig" svensson som har lite ekonomiska problem.. Det finns lagtext kring vilka tider vi får genomföra förrättningar, nu orkar jag inte kolla upp vart det står, men jag tror det är måndag-fredag och 06-21 som är ok, med ventilen "om det inte finns synnerliga skäl" om jag minns rätt, så i praktiken kan vi göra det dygnet runt året runt, men det är nog möjligen grov org brottslighet som kan få nattbesök om jag får gissa.

Utmäter dom möbler me? Typ vitrinskåp värde 2000 .. Soffa värde ca 3000??
I de allra flesta fall så mäts inte vanliga möbler ut, men det finns som i princip i allt annat undantag.

Men om ni kommer o bara barnen är hemma säger vi att ni är från fogden o gå in då ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp