- Meddelanden
- 424
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 247
Hur var dom när dom var hemma hos er. Gick dom runt och rotade i huset fick man öppna typ klädhyllor och sånt?
Nä dom rota inte här iaf De såg nog ganska snabbt att inget fanns av värde. Men dom titta i alla rum och utomhus. Elektronik var de väldigt nyfikna på här. Dock ansåg dom att dessa var för gamla å hade inget värde.Hur var dom när dom var hemma hos er. Gick dom runt och rotade i huset fick man öppna typ klädhyllor och sånt?
Nä dom rota inte här iaf De såg nog ganska snabbt att inget fanns av värde. Men dom titta i alla rum och utomhus. Elektronik var de väldigt nyfikna på här. Dock ansåg dom att dessa var för gamla å hade inget värde.
Hur ofta kommer ni oanmälda lasseman ?
Vattenkokare, möjligen om den är gjord i massivt guld eller är av någon exklusivare modell.Typ vilken elektronik? Har inte mycket av det enbart vattenkokare mikro även en 50tum platt tv men den är 6år gammal den kan dom väl inte ta? Annars har jag en stor soffa en dubbelsäng och lite lampor.
Jag har haft utmätning i två år i sep. Bor i hyresrätt , har aldrig fått besök . Det som ger mig mest ångest om de kommer oanmälda är att jag inte har städat . Verkar inte så vanligt med hembesök . Kommer dom hit blir de besvikna, har tjock tv och inga hippa prylar