Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden nummer

Nån som varit med om att kronofogden ringde från ett 073 nummer ? Fick ett samtal idag men han inte svara , och ringer man tillbaka säger dom ingen abonnent . Har för mig dom bruka ringa 010 nummer eller hemligt nummer ?

Jag har både ett 073 och 010 nummer men vad jag vet kan jag bara få till 010 eller hemligt när jag ringer ut, har ingen aning hur jag ska göra för att visa 073nr, annat än att smsa möjligen

Tippar på att det är en säljare som ringt.. kronofogden har väl ingen anledning att ringa dig nu

Fast det har jag inte tyckt att det ska hända.

Det kan hända och jag skulle inte bli förvånad om det sker.

Dom har bättre för sig än att ringa om sådant så fort det sker, dom hör av sig när allt kommit in om det finns något att höra av sig om.

Fast det har jag inte tyckt att det ska hända.

Det kan hända och jag skulle inte bli förvånad om det sker.

Dom har bättre för sig än att ringa om sådant så fort det sker, dom hör av sig när allt kommit in om det finns något att höra av sig om.
Tror också hon ringer från sitt direkt nummer med ;) det jag ringde i fredags förra veckan :)

Tror också hon ringer från sitt direkt nummer med ;) det jag ringde i fredags förra veckan :)

Ja vilket nummer skulle dom annars ringa med?

Du har blivit uppringd av någon säljare som ville sälja på dig lån eller nåt annat skit, du kan släppa det där..

Nån som varit med om att kronofogden ringde från ett 073 nummer ? Fick ett samtal idag men han inte svara , och ringer man tillbaka säger dom ingen abonnent . Har för mig dom bruka ringa 010 nummer eller hemligt nummer ?
Jag förstår att du blir nojig men det är nog lugnt.

Ja vilket nummer skulle dom annars ringa med?

Du har blivit uppringd av någon säljare som ville sälja på dig lån eller nåt annat skit, du kan släppa det där..
Jag förstår både om bolagen och vissa privat personer tycker det är orättvist att vissa personer får 3 år ! Jag köper det faktiskt , sen kan jag ju ärligt säga att jag inte kommer fråga handläggaren om hon kan ändra till 5 år att betala

Jag förstår både om bolagen och vissa privat personer tycker det är orättvist att vissa personer får 3 år ! Jag köper det faktiskt , sen kan jag ju ärligt säga att jag inte kommer fråga handläggaren om hon kan ändra till 5 år att betala
Svarade fu fel nu ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp