- Meddelanden
- 6 038
- Mottagna reaktioner
- 2 809
- Poäng
- 1 987
Jag har inte rekommenderat någontingFast man rekommenderar inget som inte är 100% säkert i såna här situationer!

Jag har inte rekommenderat någontingFast man rekommenderar inget som inte är 100% säkert i såna här situationer!

Nä men ditt svar inger falska förhoppningar till människor som kanske inte tänker helt klart i sina situationerJag har inte rekommenderat någonting![]()
Jag tycker faktiskt man själv får ta det beslutet ! Och inte alltid lyssna på lasseman som alltid försöker skrämma upp folk !Nä men ditt svar inger falska förhoppningar till människor som kanske inte tänker helt klart i sina situationer
Absolut mycket bättre och förhala sanningen…. NOTJag tycker faktiskt man själv får ta det beslutet ! Och inte alltid lyssna på lasseman som alltid försöker skrämma upp folk !
Fast varje person får väl ta sitt egna beslut ? Det är väl inte o förhala saneringenAbsolut mycket bättre och förhala sanningen…. NOT

I din text kunde du även skrivit att det finns dom som gjort så och fått avslag på skuldsanering. Varför bara skriva dom det gått vägen för? Det anser jag är att ge falska förhoppningar, inte schysst alls. Skriver man här och ber om hjälp så vill man väl ha det? Självklart tar man egna beslut men frågar man om råd ska dom va relevanta. Då förstår jag inte heller varför klanka på andra hur dom skriver när man är exakt likadan själv…Fast varje person får väl ta sitt egna beslut ? Det är väl inte o förhala saneringen![]()
Nej inte alls konstigt formulerat, det gjordes väl ingen brottsanmälan, för de där det görs det landa i fängelse, vilket de flesta nog inte uppskattar. Du har kanske positiv erfarenhet av fängelse.Brukar ? Konstig formulerat ! Vet två stycken som skrev över sitt hus och båda fick skuldsanering direkt utan problem![]()
![]()
![]()
Nej det är vansinne.Fast man rekommenderar inget som inte är 100% säkert i såna här situationer!
Anledningen till att hon skrev över huset på mig behöver jag inte gå in på här då det har med hennes mående att göra. När hon skrev över huset gick ju ekonomin runt, väldigt dumt att hon skrev över det med tanke på vad som hänt i slutändan men alltid lätt att vara efterklokVarför skriva över huset från början? Fastigheten är pantsatt till banken ändå oavsett vem som står som ägare till huset…
Normalt sett så skriver man inte över en tillgång till den som har skulder, utan tvärtom…
.