Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden - haveri?

Hej, hörde på radion idag att krf & skatteverket har systemhaveri. Skickade in ett förläggande för 2-3 veckor sen. Det har inte blivit reggat än vad jag kan se.

någon som har mer info om detta eller om det bara var en engångs grej idag?

Hej, hörde på radion idag att krf & skatteverket har systemhaveri. Skickade in ett förläggande för 2-3 veckor sen. Det har inte blivit reggat än vad jag kan se.

någon som har mer info om detta eller om det bara var en engångs grej idag?
Var inloggad på båda två sajter idag och utförde mina ärende utan det minsta störning.Då man kan inte snacka om systemhaveri eller hur?!

Det gick inte att ringa till eller få mejl av Kronofogden under gårdagen. Dock verkar allt vara i sin ordning då jag har fått mejl från dom idag.

Även om varenda myndighet och instans i det här samhället rasade samman så skulle KFM stå kvar.

Vid ett krig skulle deras inspektörer gräva sig fram genom bråte för att leta efter överlevande att delge betalningsförelägganden för obetalda telefonräkningar, garanterat!

Även om varenda myndighet och instans i det här samhället rasade samman så skulle KFM stå kvar.

Vid ett krig skulle deras inspektörer gräva sig fram genom bråte för att leta efter överlevande att delge betalningsförelägganden för obetalda telefonräkningar, garanterat!
Tittat för mycket på göta kanal?

Med en sådant nicknamn du kommer att leva i evighet...lol

Varför det?

Systemen låg nere några timmar tror jag. Engångsgrej hoppas jag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp