Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden har tagit mina pengar

Logga in på kfm hemsida och kolla om det inte ligger några skulder. För annars kan dom ju inte dra pengar om du har skuldsanering

Nej, här ligger det en hund begraven. TS utelämnar väsentlig information, avsiktligt eller oavsiktligt.

Har inga nya skulder men enligt dom så kan dom dra ändå,jag har ju a kassa sen förra året och när dom gör stick kontroller så kan dom ta ändå,vad jag fattade det som så ska man inte ha pengar alls på sparkontot utan på vanliga kontot och även om jag inte betalar något sen jag blev arbetslös så här dom rätt att göra så
Det stämmer inte alls det du skriver. Har du beslutad skuldsanering och inga nya skulder så kan inte KFM gå in och utmäta pengar el annat för den delen. I skuldsaneringen har man en buffert och den har man ju rätt att spara för oförutsedda händelser. Hur skulle det se ut isf om KFM helt plötsligt går o tömmer ens sparade buffertpengar? Nej som nån annan skrev...Det ligger en hund begraven här...
Har du ringt kfm el skuldsaneringen?

Redan gjort och det finns inget där bara det som ingår i själva skuldsaneringen
Men om det ligger skulder inne på "Mina sidor" hos KFM så undrar jag om de ingår i saneringen? För jag har för mej att alla skulder "försvinner" fr mina sidor då saneringen vinner laga kraft.

Så ser det ut för mig med skuldsanering.

1666955323098.png

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp