Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Krisar om pengar. Klarna lösning? Smslån stopp osv

Jag är uppe i 69 k. Brukar ändå kunna ta ut 3-6 k/ månad och betala in runt 4500, men den här månaden helt plötsligt bara stopp.

Vad är högsta summan ni varit skyldiga klarna? Tänkte så jag inte känner mig trygg med Köp utrymme stort å blir plötsligt nekad när man står där på Ica. Jag har haft över 12k iaf. Köpte Ikeagrejer. Så allt under det måste ju vara lugnt

Hade 55K som mest utnyttjat, kostade kring 2300 i månaden. Går inte att lita på köputrymmet dock.

Jag har fått 50K tror jag om jag inte minns fel när jag testat.

Jag hade 80k utnyttjat. Men det betalade jag av på mindre än 1 år

Ca 110.000

150 070kr kom jag upp till genom återbetalning av gjorda köp, blev spärrad efteråt trots skötta betalningar men det var lika bra det...

Oj höga belopp. Asså nu fattar jsg jag ingeting. Jag hade befintlig skuld 2700kr. Gjorde köp på 4700 igår å när jag försöker nyttja idag står det att jag nått maxbeloppet för en dag!! Jag har ju inte fått handla nått idag. Känner den av reserverade beloppet från igår är ju systemet korkat. Då måste jag ju vänta dagar mellan köpen ibland

Edit: fick bekräftat i appen nu. verkar sjukt nog som gårdagens köp registrerats som köp idag. Så får väl prova nått imorrn istället.

Senast ändrad:
Jag drog upp det i ca 80 kkr, precis när kortet var nytt. Har inte kunnat använda det sen dess.

Jag har inte handlat något på klarna denna månad men reglerade en skuld på 35k. Såg sen att dom tagit en creditsafe efter återbetalningen. Inte för att det gör något då det är creditsafe men lustigt system.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp