Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreditz, hur fungerar det?!

Fick flera erbjudanden via Lendo.
Har mycket god kreditvärdighet etc.

Valde Santander och 100k istället för 200k som jag blivit erbjuden.

Tog ett par dagar efter signering, då ringde Lendo upp och erbjöd låneakydd.
Säkert helt onödigt men accepterade.

Ytterligare en dag senare ville Santander att jag skulle använda Kreditz. Gjorde det igår och nu väntar jag igen. Behöver verkligen få pengarna senast på Fredag. Då har det gått över 1 vecka från ansökan, beviljat lån och signering.

Hur fungerar kreditz? Gör de en överblicksbild och hämtar infon? Hur länge har de tillgång att hämta information från mitt konto? Inser stt jag borde läst om detta innan jag gick med på det..

Har du inga skumma transaktioner och stabil lön varje månad så borde du inte vara orolig. Ring dem och stressa på med ansökan.

Fick flera erbjudanden via Lendo.
Har mycket god kreditvärdighet etc.

Valde Santander och 100k istället för 200k som jag blivit erbjuden.

Tog ett par dagar efter signering, då ringde Lendo upp och erbjöd låneakydd.
Säkert helt onödigt men accepterade.

Ytterligare en dag senare ville Santander att jag skulle använda Kreditz. Gjorde det igår och nu väntar jag igen. Behöver verkligen få pengarna senast på Fredag. Då har det gått över 1 vecka från ansökan, beviljat lån och signering.

Hur fungerar kreditz? Gör de en överblicksbild och hämtar infon? Hur länge har de tillgång att hämta information från mitt konto? Inser stt jag borde läst om detta innan jag gick med på det..
Om du har många speltransaktioner eller andra kredit- eller lånutbetalningar kan det bli tufft att få igenom lånet.

Om du är ärlig med din betalningsförmåga i ansökan, ej spelar eller lånar pengar, har du inget att oroa dig över.

Om du har många speltransaktioner eller andra kredit- eller lånutbetalningar kan det bli tufft att få igenom lånet.

Om du är ärlig med din betalningsförmåga i ansökan, ej spelar eller lånar pengar, har du inget att oroa dig över.

Har spelat för kanske 3000 senaste två åren....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp