Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort utan uc?

Finns det kreditkort utan uc?

Nej jag tror inte det däremot kan man få sin Ferratum Credit höjd efter 6 månader om man betalat sina fakturor i tid så att de ser att man har betalningsförmåga. Du har väl Ferratum Credit om jag inte minns fel?

Nej jag tror inte det däremot kan man få sin Ferratum Credit höjd efter 6 månader om man betalat sina fakturor i tid så att de ser att man har betalningsförmåga. Du har väl Ferratum Credit om jag inte minns fel?
ja det har jag, men pga ett gammalt lån som gått till INkasso (men jag betalat tillbaka) är jag spärrad där verkar det som för jag får avslag när jag söker högre belopp än de 1000 jag har beviljats. Har skött mina betalningar där gällande krediten.
Kan man se automatiskt när man är inloggad om/när man kan höja sin kredit (som hos t ex Everyday+) eller måste man mejla? Har mejlat de hittills!

Tack fina du :) <3
Men då får jag se om det ändras i framtiden. Det ä ringen panik just nu tack och lov!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp